Archive for the 'Sekolah' Category

PALING

Hoh, yeah, my first post with my high-school’s friends here.

*halah*

Nah, nah, di kelasku, aku punya temen khusus. Ya.. semacam best friend gitulah. Apa-apa berlima *kecuali ke WC ya*. Setelah beberapa bulan berteman, kami menamakan diri kami….

Jeng jeng jeng,

jamunya, jeng…..

JEJRENNGGGGG!!!!!
Continue reading ‘PALING’

Advertisements

Past – Present – Future

WAHAHAAH. Judul e najis. Kita nggak bakal belajar Grammar Bahasa Inggris di sini ya 😉
*lagipula. Judul en isi nya gak akan nyambung (mungkin).

Nee, sudah hampir tahun baru yaa… Nggak kerasa..
Ehem, sekarang mau ngoreksi sedikit tentang kejadian yang udah terjadi selama setahun ini.
Continue reading ‘Past – Present – Future’

Review ULUM

Halo, all, gimana kabarnya? Baik? Stress? Apa? Ulum?? HAHAHA. Same here XD;;
Hari ini mau ngereview ulum yang udah saya jalanin aja, ah 😛

Well, let’s begin. Please try not to screw up. 😆
Continue reading ‘Review ULUM’

…..

And so, I bid my farewell…

Continue reading ‘…..’

Selesaiii

Kyahahahaha!!
Continue reading ‘Selesaiii’

v a k u m

 

Ya, saya akan pergi lagi dari ‘rumah’ saya yang ini. Setidaknya sampai awal Desember.

Continue reading ‘v a k u m’

[UPDATED] Dadakan

UPDATE: Skrinsyut udah ditambah 😆

attack!? Surprise?!

C’Mon Guys! Let’s do it! SURPRISE ATTACKK!!!!!! *BLARRR* Gyahahahaha…!!!

JANGAN hiraukan gambar di atas 😆 Ini nggak membahas perang, kok :mrgreen: . Lagipula, gambarnya juga nggak nyambung sama isinya 😛 LANJUUTT..!!
Continue reading ‘[UPDATED] Dadakan’


BRIEFING

Our patient is a 16-years-old-teenager nicknamed Ravelt, suffering from blogging fever and internet chat. Apparently, she had been identified as a mid-level otaku and a RPG and strategy games lover. There are 3 objectives in this operation:


1. Read her entries in this blog.
2. Sign in her guestbook.
3. Be friends with her.

Please pay attention to this and try not to screw up.

-----

BANNERS


Yuk.Ngeblog.web.id

VISITORS

  • 16,237 person

LIVE TRAFFIC FEED



COPYRIGHTS

'Turnabout Memories' header by Ravelt. Characters taken from Apollo Justice: Ace Attorney (c) CAPCOM.
Blog engine by Wordpress.com. Blog theme k2 by k2team.